Beste Dave,
Na wat oponthoud in Kuala Lumpur wegens de uitbarsting van een vulkaan op Java, hebben we erg kunnen genieten van het mooie Bali.
We hebben er een erg mooie tijd gehad.
Toch heb ik enkele opmerkingen die ik wil melden.
We hadden zelf 3 hotels opgegeven waar we wilden verblijven en dan gevraagd om een villa in Sanur te regelen. Die villa zou het ultieme sluitstuk moeten worden van onze reis. We zouden daar ons dertigjarig huwelijk vieren.
In het Alila hotel in Obud waren we erg onder de indruk van de schoonheid van dit hotel. We gingen in Obud nog eten met de vriend die ons de hotels had aangeraden. Hij zei dat het prachtigste nog moest komen: een villa was echt de max. Toen we dan aankwamen in Damphati villa was dat toch een koude douche. Het verschil was enorm groot. De villa was erg verouderd en had veel mankementen: veel vlekken op de vloeren, gaten in de lakens, plekken op de gordijnen, latjes die uit de kastdeur vielen, badkamerkast door vocht aangetast, lamp boven de badkamerspiegel weggenomen, wc die bleef lopen, geen water in de fontein, tv op een losse plank (door op die plank te steunen is de tv gevallen en was ze kapot),...
De mensen waren, zoals overal, enorm gedienstig en vriendelijk, dat was zeker oké. Maar je kan wel begrijpen dat we veel beter gewoon waren en het daarom echt wel tegenviel. Bovendien was het voor de laatste zes dagen. Dat is best wel lang. We hebben er het beste van gemaakt en de tv wordt betaald door onze verzekering.
We willen nog meegeven dat we zeker nog willen reizen met uw organisatie (we willen volgend jaar naar Sri Lanka of Vietnam) en dat we tevreden zijn over de goede werking van het reisbureau, maar vinden het belangrijk dat u onze opmerkingen ernstig neemt en hopen dat we daarop een respons krijgen.
Met vriendelijke groeten,
Mario en Els Bonte |